Zarejestruj nowe zgłoszenie APT
Strona główna > Asystowana Pomoc Techniczna dla Stormshield UTM > Zarejestruj nowe zgłoszenie APT > KRYTYCZNY - czas reakcji do 4h
 

Użyj tej strony, aby dodać nowe zgłoszenie w trybie o priorytecie KRYTYCZNY. Wymagane pola są zaznaczone gwiazdką *

Formularz zgłoszenia w trybie o priorytecie KRYTYCZNY. Oznacza to, że inżynier pomocy technicznej APT podejmie działania w celu rozwiązania zgłaszanego problemu w czasie do 4 godzin od chwili zakończenia składania zgłoszenia oraz zgodnie z regulaminem usługi. Zgłoszenie w trybie o priorytecie KRYTYCZNY musi zostać opłacone z góry poprzez serwis płatności internetowych PayPal, płatności będzie można dokonać po wysłaniu zgłoszenia poprzez udostępniony formularz. Dla zgłoszeń o priorytecie KRYTYCZNY nie są, aktualnie, dostępne żadne inne kanały płatności. Koszt usługi to 300 PLN (z VAT).

 
Imię, nazwisko: *
E-mail: *
Potwierdź adres E-mail: *

Model Stormshield: *
Wersja firmware SNS:


Nazwa firmy: *
Adres: *
Miejscowość: *
Kod pocztowy: *
NIP zleceniodawcy: *
Telefon: *
Akceptuję regulamin: *
Tekst Regulaminu wraz z cennikiem usługi APT jest dostępny pod niniejszym linkiem.

Temat: *
Wiadomość: *
Należy w sposób możliwie najbardziej wyczerpujący opisać problem który jest przyczyną zgłoszenia incydentu.

Załączniki:


Ograniczenia plików
Jeżeli uznasz, że celem udokumentowania problemu wskazane jest przesłanie nam zrzutu ekranu, pliku logu, etc. w tym miejscu możesz wysłać odpowiedni plik. Jest wskazane aby już na tym etapie dołączyć plik raportu systemowego.

Zabezpieczenie: *

Przed zatwierdzeniem proszę upewnić się, że:
  • wszystkie niezbędne informacje zostały podane.
  • wszystkie informacje są poprawne.
Zapisano następujące rzeczy:
  • 3.226.254.115 jako twój adres IP
  • zarejestrowano czas twojego zajmowania się zgłoszeniem

 
Web Analytics Treści zawarte na tej stronie są własnością SerwiTECH i nie mogą być kopiowane bez pisemnej zgody SerwiTECH.